bc

6.4.13

P?

i just got my P driving license!!!
*applause**claps*
ok stop it.

but got the P not saying that you are an expert driver,tapi boleh la bawak kete tu..-_-

but to get the P,aku kene lalui hari yang sangat annoying..
sape dapat JPJ baik???
aku jelous dengan kau..

aku dapat tester PEREMPUAN!!!
so annoying,moody peliks je..

*datang.bulan.kot*
ooopsss...

aku tahu la as a tester ,kene bagi markah,so kene konsentrate.
aku tanye jalan mane yang aku supposed to go,dia buat derk je..
*ingat chantek sangat letew*


naseb baik before tu,ada kakak yang baik hati bg tahu jalan mane yang aku kene bawak..

ok la bab salam aku tak dijawab,maybe jawab in her heart kot..*kot*

pastu aku memulakan perjalanan ngeri aku..
aku chew la chewing gum,to avoid over nervous..
aku cover habis banyak dah ,so i don't sound the chew sound..

tapi dia dengar jugak..
then dia kata..
"awak makan chewing gum dalam kereta saya? Nampak macam samseng"

dalam hati aku memang dah terletus dah volcano,sabar je...

aku pun said sorry,in mannerly way..
*nak pass kot,kene polite la*

 dia repeatedly suruh aku laju sikit,waste her time katanya..
aku hesitated,sbb dalam kawasan skolah, 30km/j...
aku bawak 31..
huhuhu..
takot...

 last sekali ayat dia..
"AWAK BOLEH LAJU X SIKIT,NANTI SAYA YANG BAWAK KETE NI BALIK PSM"
thats means aku akan GAGAL!!!
NO!!!
aku pun laju la...50km/j

lepas je test tu,naseb baik lulus..

aku memang x puas hati dengan attitude dia..

tapi OK la..i've got my P driving license..:D
wihooooo..:)

Thank Allah..

aku mengadu ke abah  (manja)
abah kate memang macam tu kalau tester pompuan test pompuan..dia jelez pompuan dapat bawak kete..
aku relieved la abah kate macam tu..


habis sepanjang perjalanan pulang,aku merungut pasal tester tu..
tapi ,aku bersyukur..
 

tu makne nyer Allah nak uji tahap kesabaran aku..
so Dia mempertemukan aku dengan manusia sebegitu..>.<


.ALL PRAISE TO ALLAH.

No comments:

Post a Comment