bc

26.7.13

#Test1#

24.07.13 : test 1:
feeling : greatfull

everything goin' smoothly...
but.not for fizik..huhuh..
huh.memang dari dulu jiwa ni x serasi dengan fizik...
ceh ayat~~

tak nak cerita ah pasai preparations yang tak berapa nak gempak...

nak cerita sal fews minute before masuk DP( dewan periksa)

aku thought that  dewan tu kecik..but when i stepped into,i like whoaaa..bapak besor!

no wonder la boleh muat like 5,6 grups in it. and each grup ada lam 30 students..

aku satu DP dengan Mr.Speeky..(>.<)

aku tak teringat langsung dekat dia when aku duduk kat tempat kau..
first test was Math..
aku duduk,macam hape je..sekali senggeng kat belah ni,then goyang-goyang kaki.
memang x static ah duduk nya..

but then bila aku nak hantar kertas math ke depan,nak balik ke tempat aku,aku nampak crush aku duduk kat meja belakang aku!!!

i thought like ...'what???!!'

malu kut..
lepas je aku nampak dia,terus aku men'sopan'kan diri aku..
hahah...

memang hipocrite..

aku bukan minat sangat pun dia.just sebab muka dia like "cute" dipandang...

and he hebat giler in fizik..
my housemate said...

aku cool je even xleh jawab fizik.gedik.padahal lam hati retak seribu..

nak buat camne,dah lepas dah pun test,kalau keciwa pun,boleh ubah markah ke.?
x jugak,so be happy je la..

*gedik je aku neh,kecik-kecik ,nak ber'crush' bagai*


>>>LMH memang crush aku dari dulu<<< :3








2 comments: