bc

26.7.13

Just Smile.:)



salam..:)
Whoaaaa…stay calm and say Alhamdulillah..

Just almost couple of months jadi mahasiswa..(ceh ayat)

Very exhausted..(very..*sigh*)

Time become so packed..macam diri ni di sumbat masuk lam luggage..
Ditekan jugak sampai muat..

Ayat aku tak leh blah ah..
Saje nak takutkan junior –junior yang bakal jadi mahasiswa gak..
Wkwkwk…

Rileks..!

The reality ,memang exhausted.but bila kita boleh tahan the burden,so it’s become OK…
Just think Allah bukan saje-saje nak letak kita in the situation..
Kita ni actually tabah+kuat like Suparman,Batman,Oltroman..

TEST!QUIZEZZZ! ASSIGNMENT! TUTO! POP QUIZ..sangat mencabar .

But hey! It’s a  new thing to learn.so berlapang dada and terima everything.

Aku belajar macam-macam dari classmate aku espeacially.

Ada yang belajar bagai gila but result like ‘meh’ je..ada yang stay super cool giler but end up to be the top (memang gilak)

Ada yang biasa-biasa..
Aku akui,first-first memang aku shocked,and cried when I haven’t got my momentum yet,but people already got their acceleration..

Like aku la orang paling low.down giler.
Kalau kat sini,kau lambat memang say goodbye je.sapa yang pandai catch up tu power ah..
Siap tidoq lam lecture!!

Aku memang tak tahan tengok orang macam tu.but then lam tuto senang-senang je leh jawab soklan..
Sapa tak panaz ahti.

But my dad said,try to console..
“Biar kita berjalan perlahan pun,while orang like dah sprint,at last kita akan sampai jugak,if kita kekal berjalan.”

On that time nak menangis ,bagitau how hard my life is…
Tapi tahan je..
Tak kan nak nangis merengek-rengek..macam budak manja..

Classmate aku,so tension sampai ada yang kata nak masuk diploma..
Tapi itu sume jenaka semata-mata.

Bila cakap sal payah ni,ada kawan aku ;actually aku met dia at first when our first class.
Her name Nashrah,but then she moved to Cyberjaya for farmacist.
She told me that everything lam dunia ni payah,nak cari yang senang memang takde la.
So kene tahan.


"Don't wait for the momentum to come to you. Just lalui this life as it is (of course, with the full spirits, efforts and loves). Someday, you will find it comes to you automatically"

  

*dalam dewan lecture ada budak k-pop (wkwkwk)..kbai..:3



















No comments:

Post a Comment