bc

28.6.13

Stress Killer.

oh my Rabb..
guinea pig aku dah beranak!!!!

(applause)

aku terharu bila call umi,then umi bagitau yang arbok( nama kampung bagi guinea pig) dah beranak.


tak sia-sia aku belai si ibu tu..




happy family huh?? 


the kiddo..:D
my one and only pet...
starting ada empat,then tinggal 2...
then beranak satu,jadi 3..
(alah matematik tumbuh-tumbuhan je,bukan math.tambahan pun)


time aku tengah stress study time SPM dulu,aku akan keluor jenguk dia.


when i called them,they replied me...

feeling macam heaven je..

rase macam all the burden study released..

whoaaa...

walaupun they are kindda tak manja dengan orang.,


bercakap pasal binatang ni,aku teringat time MDS (orientasi asasi p.alam)

pengarah (aku x ingat namanya) bagitau tak boleh bela kucing..
so,he asked whether the student ada Q nak tanya..
Aku bangun and asked whether aku boleh bela mende lain.(mksud aku selain kucing).
then the dewan burst to laughing..
 aku like ????

apa yang terjadi?
aku just asked the true Q.sebab aku maksudkan boleh bela ke binatang selain kucing ; sugarglider /arbok.


then the pengarah said 'mane boleh awak belaa hantu/manusia'


aku pun realised yang Q aku tu,mempunyai maksud lain..

Pengarah tu fikir aku nak bela hantu...
who in this world nak bela hantu?? 


pet is the best stress killer..
lookin' to hedgehog punye vid pun,dah jatuh chenta dengan hedgehog..:3


hope the kiddo jangan mati awal.walaupun Allah dah bagitau setiap yang bernafas tu pasti akan mati..

heart broken setiap kali pet aku mati..


hedgehog
cute lil upcoming pet.in shaa Allah..:)



No comments:

Post a Comment